Naar Zuidereiland op 16e november

16 november 2012 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Beste lezer, familie en vrienden,

Ga morgen met Ferry naar Picton en ga Zuidereiland bezoeken. Eerst naar Picton en Marlborough Sounds en daarna naar Nelson. Per 18e naar Abel Tasman Park.

Foto;s volgen snel daarna.

Tot dan.

Groeten,

Maarten van Veen

1. Sandra en Esmee:
    15 november 2012
    Hoi sweetie.
    Eerst maar even het voetbalnieuws. NL heeft met 0-0 gelijk gespeeld tegen Duitsland. Schijnt een vreselijk saaie wedstrijd geweest te zijn (ik heb uiteraard NIET gekeken hahaa hah ah).
    Bij ons alles goed. Nog 1 dagje werken en Esmee morgenochtend nog even naar school en dan richting de Eemhof. We hebben er zin in!!!!! Bij ons alles prima. Esmee vond het nog wel even heel fijn om je gisteravond op de skype te zien!!!! Daarna kon ze heerlijk slapen. Rij voorzichtig / vaar voorzichtig en we horen het graag als je goed aangekomen bent!!!
    Liefs van ons.
    XXXXX
  2. Nieko van Veen:
    16 november 2012
    Hoi Maarten,

Heb jij in NZ nog iets meegekregen van de zonsverduistering die in Australië goed te zien was? Heading for the south now. Wish you a pleasant ferry trip and a healthy stay on the southern island. Bye bye from 3 Bergen
  3. Maarten zelf:
    16 november 2012
    Hi broer. Ben op Zuidereiland. Gern verduistering gezien wel Prins Charles in Wellington. Groet