Christchurch

26 november 2012 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Hallo allen

Het eindstation is bereikt. Probeer nu te slapen in een hotel bij Vlieghaven, maar ze zijn hier toevallig net deze dagen met de weg bezig voor het hotel. Hoop herrie. Morgen vlieg ik rond 12.00 terug naar Singapore en dan naar Amsterdam.  Laatste foto;s volgen in Nederland. Zou vanmiddag nog naar Christchurch gaan, maar was bekaf van de reis ernaar toe en maagpijn dus ben maar hier gebleven.

Ben blij met de reis en de ervaringen.  Ook blij dat ik weer naar huis kan en ga, want alleen reizen is toch wel vermoeiend.

Liefs,

Maarten

1. Vera:
    26 november 2012
    Hallo Maarten,

Welkom thuis, trek maar eens goed bij. Mooie foto's.
    Ik hoor de verhalen nog wel
    Veel liefs
  2. M.W. van Veen:
    26 november 2012
    Hallo lieve familie en vrienden,

De reis zit er bijna op. Straks om 11.55 uur naar Singapore (dinsdag) voor jullie maandagnacht. Hoop op geen vertraging en dat ik dan om 07.00 uur woensdag 28-11 op Schiphol land.
    Ben blij dat ik het gedaan heb en mijn familie heb gezien. Ben ook blij dat het erop zit. Ga zeker terug naar NZ zoals ik al eerder zei maar dan in gezelschap.
    Tot gauw allen en Vera tot 30 december bij feest van Ed.