Van Frankton-Queenstown to Twizel

25 november 2012 - Twizel, Nieuw-Zeeland

Ik ben nu in Twizel.  Een gat waar niets is te doen. Ga vanavond hier eten bij B&B en vroeg mijn mandje in. De accu was vandaag al aardig snel leeg. Heb niet veel gedaan. Zie foto's.

Morgen naar Christchurch voor mijn laatste reisdag (4 uur reizen) en dan naar Airport omdat er iets is misgegaan met inchecken vandaag bij SA. Daarna naar Christchurch en vervolgens vlak bij Airport in Hotel. Dinsdag mijn auto inleveren om ca. 08.00 uur en naar vliegveld toe, waar ik ga boarden voor de terugreis.

Kijk met veel plezier terug op de reis, maar zal het niet zo gauw weer alleen doen. Prachtig land en kom er zeker een keer terug.

Liefs en bedankt voor jullie aandacht.  Wellicht morgen nog wat foto's en dan hopelijk gezond en veilig woensdagochtend weer thuis.

Groeten,

Maarten

1. Sandra en Esmee:
    He lieverd,
    Balen dat het nou niet goed gaat met inchecken. Ik krijg het hier ook niet voor elkaar...... Maar komt wel goed morgen!!! Slaap lekker, rij voorzichtig morgen en een hele goede veilige reis terug. We staan je op te wachten hoor op Schiphol!!
    Liefs van je meisjes
  2. Petra:
    25 november 2012
    Een dag rustig aan lijkt mij ook wel fijn. En nu opladen voor de terugreis. Een behouden luchtvaart liefs,
    Petra
  3. Nieko van Veen:
    Hoi Maarten,

Goed dat je de laatste dagen rustig aan hebt gedaan. Inchecken komt altijd goed op de airport zelf. Ik heb genoten van je verslagen en foto's. Hoor graag je volledige verhaal onder genot van een Hollands biertje. Ik wens je een hele fijne terugreis toe. Geniet ervan.

Nieko
  4. M.W. van Veen:
    26 november 2012
    Nieko,

Bedankt. Kijk er nu met veel plezier op terug. Al was de start slecht. Heb nu wel last van een kleine maagzweer en mijn medicijnen zijn op. Komt door ander etenspatroon en vele reizen denk ik. Morgen zal ik mij rustig houden. Kan helaas niet slapen omdat er wegwerkers uitgerekend nu voor mijn Hotel bezig zijn en het hotel is volgeboekt.
    Groeten,
    Maarten