Dag 23 - 24 november 2012 Wanake en boottocht kleine boot naar eiland in Wanaka Lake

23 november 2012 - Wanaka, Nieuw-Zeeland

Hoi familie, vrienden en geinteresseerden,

Vandaag via boot naar een eiland 16 km geweest.  Kan je voorstellen Wanaka Lake is 45 km lang, 400 mtr breed en 311 meter diep. Op het eiland een boom geplant via mijn gids. Ga deze boom zeker over een x aantal jaren nog eens terugzien. Dit eiland wordt door de Council en enkele natuurfreaks waaronde Chris onderhouden en beplant waar nodig. Vanmiddag rust gehouden, daar mijn linkelenkel dik is geworden van Gletsjertocht en vele tracks.

Zo langzamerhand wel weer zin om naar Queenstown en Twizel naar
Christchurch te gaan waar ik op 27e terugvlieg.  Geld vliegt er hier doorheen. Alles is hier duur. Een biertje is EUR 5 en alleen hoofdmenu in cafe al ca. EUR 30 zonder drankjes.

Tot gauw hopelijk gezond weer in Veenendaal en Utrecht (Bart) zonder al te grote jetlag.

Hartelijke groeten vanuit Wanaka - Zuidereiland Nieuw Zeeland

Maarten

1. Sandra en Esmee:
    23 november 2012
    He lievie,

Wat een prachtige foto's heb je weer geplaatst. En super dat je een boompje geplant hebt!!! Geniet nog van de komende dagen.... maar we zijn hier wel weer ERG blij als je terug bent hoor!!!!! We tellen AF!.