Christchurch-Singapore-Amsterdam 28-11-12

28 november 2012 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Beste volgers van mijn site,

Ben geland om 06.45 uur op Schiphol, na precies 24 uur in 2 vliegtuigen te hebben gezeten van Singapore Airlines en een wachttijd van 9 uur tussendoor. Moe maar voldaan door Esmee en Sandra opgehaald en ga nu even bijkomen de komende dagen.

Bedankt voor jullie aandacht, reacties en volgen van mijn site.

Nieuw Zeeland is een prachtig land met veel natuur en cultuur en iets minder historie. Behalve Maori historie (1e polynesische bezoekers eilanden dan die wel erg interessant is te noemen. Dankzij Abel Tasman (Nederlander uit Groningen zijn de door de Maori indianen ontdekte en bezette eilanden Nieuw Zeeland gaan heten.

Kortom: een mooi land met prachtig afwisselend landschap en schitterend decor om doorheen te rijden en om in te vertoeven.  Een aanrader voor mensen die van natuur houden en daarin willen wandelen, (tracking) fietsen, kanoen, abseilen, tramping, hiking of zeilen.