Dag 19: Reis naar Hokitika richting Grey Westland (district = area)

19 november 2012 - Hokitika, Nieuw-Zeeland

Beste lezers en volgers,

Ik ben nu in B&B Teichelmann aan de Hamiltonstreet 20, Hokita en ben leuk ontvangen met kofffie. Leuke B&B met mooi kamers. Oude dokterskamer (huis) uit 1924 en deel 1870. Zeer luxe en mooi afgewerkt. Nu even op strand geweest en zonnig weer wel. Net gamba's gegeten en ben reisverhaal aan het maken. Gasten van B&B zijn zeer aardig en wonen hier al 16 jaar. B&B bestaat hier al 45 jaar. Morgen naar ruige Westkust naar Fox Glacier (besneeuwde hooggebergte).

Geen spectaculaire foto's vandaag

Groeten,  Maarten van Veen

1. Sandra en Esmee:
    19 november 2012
    Nou vind de foto's nog steeds mooi hoor!!!!!!!!!!
    Veel plezier in Fox Glacier.
    XXX
  2. Sandra en Esmee:
    20 november 2012
    Hoi lievie,
    Als het goed is lig jij nog lekker te slapen :). Hier al weer bezig met het avondeten. Fijn dat we elkaar vanochtend even zo uitgebreid gezien en gesproken hebben!!!
    Net foto's bekeken van het mirror effect bij Fox Glacier.. Fantastisch!!!! Je zal dit waarschijnlijk niet voor die tijd lezen maar heel veel plezier met de gletsjer wandeling. Doe voorzichtig!!!
    XXXX
  3. Nieko van Veen:
    20 november 2012
    Hoi Maarten,

Zo te zien heb je naar je zin. Je straalt weer op de foto en bent volgens mij weer lekker op dreef. Ook ik bewaar zeer goede herinneringen aan de tweedaagse wandeling van ons op de Abel Tasman route. De treinreis van Greymouth naar Christchurch was spectaculair. Ik zie een hoop zonnige foto's dus het weer is je goedgezind. Hopelijk ligt de koude gletsjer tong er voor jou goed bij (niet te ver teruggetrokken). Op Fox Glacier wandelen lijkt mij fantastisch. Doe een goede zonnebril op en pas op voor diepe koude spleten. Enfin. je zal wel een goede gids bij je hebben. Veel plezier de komende dagen.

Nieko