Abel Tasman National Parc (Reserve)

18 november 2012 - Abel Tasman National Park, Nieuw-Zeeland

Ben vandaag in Abel Tasman Reserve van Medlands gelopen naar Anchorge (low tide - extra 2,4 km). In totaal ca. 13 km door woud, forrest en middelgebergte gelopen. Fantastische paden (tracks).  Na 13 km strand Anchorge bereikt waar ik alleen werd opgepikt door een watertaxi naar Kaiteriteri . Was wel kapot na ca. 5,5 uren wandelen ,maar het was het echt waard.

Wat is deze reserve mooi en schoon.

1. Karin van summeren:
    18 november 2012
    Wat een paraDIJS, mAARTEN, GEWELDIG!!!!
    Fijn dat je weer opgeknapt bent en zo kunt genieten van je geweldige reis, geniet maar lekker door!
    Je vrouw en kind doen het ook geweldig thuis, kun je trots op zijn....
    Liefs Karin
  2. Petra:
    18 november 2012
    Je gelooft je ogen niet schitterende omgeving.
  3. Sandra en Esmee:
    He lieverd,
    Wat een waanzinnige mooie foto's!!!! Ik vind het overweldigend wat je allemaal ziet en DIEP respect voor de track die je gelopen hebt. Heerlijk om dit te zien en natuurlijk ook om te horen want gelukkig hebben we elkaar vanavond nog even op skype gezien. Rijd voorzichtig morgen!!!!!